Nie jesteś zalogowany na forum.
Strony: 1
Witam,
Istnieje kilka dobrze opracowanych artykułów na temat końcówek cen z 99 groszy, ale dotyczą one sklepów zwykłych, nie internetowych. Stwierdza się w nich, że ten trik marketingowy działa, jeśli klient ma możliwość porównania cen. Mnie zastanawia czy ludzie nie uodpornili się do tej pory na te magiczne ceny. Czy stosujecie takie ceny u siebie? Czy przeprowadzaliście testy z nimi związane?
Offline
Ja nie stosuje, bo sam tego nie lubię Niestety to działa.
Działa, a nie stosujesz? Nie wróżę świetlaniej przyszłości w handlu ;p
Offline
Za uczciwy jestem
Nie stosuje, bo ludzie tego nie lubią podobnie jak ja, są świadomi, że to działa
Mnie też tego typu zagrania ze stosowaniem cen z końcówką 99 groszy denerwują, ale myślę, że mimo wszystko mechanizm ten jest skuteczny.
Mnie osobiście takie ceny wkurzają i to bardzo. Oczywiście w tych zwykłych sklepach. Ja nie mam zwykle tych żółtych pieniążków, pani w sklepie też nie ma, bo niby skąd ma tego kilogramami brać jak ceny wszystkie takie same, więc po licho się denerwować wzajemnie. Jeśli ktoś płaci kartą to wszystko jedno. No ale wydaje mi się, że nikt nie jest na tyle naiwny i ludzie doskonale wiedzą, że 199,99 zł to 200 zł, a nie 100. Także chyba się już uodpornili na taki chwyt.
Offline
Stanowczo dziala, choc sam uzywalm tez 90 groszy
Offline
Strony: 1